La Plaza de Todas

El 16 de mayo la Plaza de El Bibio puede por vez primera ser La Plaza de Todas
A las cinco de la tarde…dejar de ser lugar de espectáculos sangrientos

Hay una causa que queremos introducir con fuerza en la campaña electoral. Y como toda causa noble que se precie creemos no es de nadie, es de todas. En este caso nos referimos al fin del maltrato animal, al reconocimiento de los derechos de los animales, al necesario fin de la tortura.

Desde EQUO queremos actuar como facilitadoras de un acto pacífico, cívico, ético y colectivo que sitúe esta causa en el debate más actual, que demuestre que la sociedad asturiana está madura para tomar decisiones que permitan terminar con espectáculos crueles.

Por primera vez en la historia y de la mano de EQUO todas las personas que nos ubicamos en el ámbito de los derechos de los animales y la empatía disponemos de un lugar público, emblemático, utilizado hasta ahora para la tortura, como es la plaza de Toros del Bibio. Tenemos derecho por vez primera a entrar dentro y utilizarla para reivindicar justo lo contrario de lo que se practica en las Ferias de Begoña.

Queremos ofrecer a todos los colectivos y personas que se sientan como nosotras en el polo opuesto a los actos sanguinarios, queremos pediros, que participéis el sábado 16 de mayo a las 17:00 horas en este acto reivindicativo, en régimen de igualdad.

Todos los colectivos que participen serán coorganizadores, dispondrán del mismo tiempo de intervención, que será el tiempo total que nos han concedido, repartido alícuotamente.

Las asociaciones, agrupaciones, colectivos, partidos, personas individuales podrán llevar sus elementos reivindicativos propios: camisetas, carteles. Ningún colectivo tendrá preponderancia sobre los demás.

Invitamos a participar a aquellos partidos políticos que recogen en su ideario y su programa los derechos de los animales y el fin de la legalidad de la tortura. Es un acto de todas.

Queremos reivindicar así que los espacios reservados a espectáculos sangrientos son algo impropio del siglo XXI, queremos que la plaza pueda ser La Plaza de Todas de Gijón, y para eso tienen que desaparecen los maltratos públicos y sangrientos de animales que tanto nos repugnan.

Queremos que el acto sea uno de los eventos centrales dentro de esta campaña electoral, y que además sea un acto no partidista, sino ciudadano.

Pedimos colaboración para evitar cualquier tipo de incidente o daño en las instalaciones, que son públicas; varias personas de EQUO han puesto su nombre como responsables del acto y no deberían tener ningún problema derivado de su acción generosa.

——————————————————————————-
El 16 de mayu la Plaza´l El Bibio puede per primera vegada ser La Plaza Toes
A les cinco de la tarde…dexar de ser llugar d’espectáculos sangrientos

Quixéramos entamala col maltratu animal na campaña electoral. Y como toa causa noble que s’aprecie, pa nós nun ye causa de naide, ye de toes. Nesti casu referímonos a la fin del maltratu animal, a la reconocencia de los drechos de los animales, al necesariu alón a la tortura.
Dende EQUO queremos facer de facilitadores d’un actu pacíficu, cívicu, éticu y colectivu qu’asitie esta causa nel alderique más actual, qu’amuese que la sociedá asturiana ta madura pa garrar el camín pa finar colos espectáculos crueles.

Per primer vegada na hestoria y de la mano de EQUO toles persones que mos allugamos nel ámbetu de los drechos de los animales y l’empatía afayarémonos n’un llugar públicu, emblemáticu, utilizáu fasta agora pa la tortura, como ye la plaza de Toros del Bibio. Tenemos drechu per vegada premera a tar dientro y emplegala pa reivindicar xustu escontra lo que se fai nes Feries de Begoña.

Queremos ufiertar a tolos colectivos y persones que se sientan como nós nel polu opuestu a los actos sangrinos, queremos pidivos, d’axuntanos el sábadu 16 de mayu a les 17:00 hores nesti actu reivindicativu, en réxime d’igualdá. Si vos xunce.

Tolos colectivos que participen van ser coorganizadores, van disponer del mesmu tiempu d’intervención, que va ser el tiempu total que mos concedieren, partíu alícuotamente.

Les asociaciones, agrupaciones, colectivos, partíos, persones individuales van poder llevar los sos elementos reblincativos propios: camisetes, cartelos y esu. Nengún colectivu va tener preponderancia sobre los demás.

Convidamos a participar a aquellos partíos políticos que recueyen nel so ideariu y el so programa los drechos de los animales y el fin de la llegalidá de la tortura. Ye un actu de toes.

Queremos reivindicar asina que los espacios reservaos a espectáculos sangrientos son daqué impropiu del sieglu XXI, queremos que la plaza pueda ser La Plaza Toes de Xixón, y pa eso tien qu’esapaicer el maltratu públicu y sangrientu d’animales que tanto nos anoxen.

Queremos que l’actu sía ún de los eventos centrales dientro d’esta campaña electoral, y qu’amás sía un actu non partidista, sinón ciudadanu.

Pidimos collaboración pa evitar cualquier tipu d’incidente o dañu nes instalaciones, que son públiques; delles persones de EQUO punxeron el so nome como responsables del actu y nun tendríen de tener nengún problema deriváu de la so acción.

Comentario Cerrado